miércoles, 13 de marzo de 2013

Zergatik landu behar dira konpetentziak eskolan?



Konpetentziarekin errekurtso egokiak erabili behar dira arazo konkretuei aurre egiteko edo irtenbideak aurkitzeko. Edukiek garrantzia duten arren, azken helburua ez da jakintzak izatea, baizik eta hauetatik abiatuz praktikara eramateko gaitasuna edukitzea.
Portaera, jarrera eta gaitasun guztien baturatik abiatuz iristen da konpetentziara.
Gaur egun, oraindik ere metodologia arkaiko bat erabiltzen da eskolan. Ingelesarekin gertatzen dena adibidetzat hartuz, ikasleak hainbat urte horretan emanda ere, ezer gutxi ikasita ateratzen dira klasetik; ez dira gai egunerokoan hizkuntza horretan moldatzeko.
Oinarrizko konpetentziak definitzerako orduan kontuan hartu diren irizpideak honakoak dira: pertsona bezala garatzea, kritikoa izatea, eta gehiengorentzat baliagarria izatearena, besteak beste.
Konpetentziak lortzeko, bestalde, talde lana beharrezkotzat jotzen da, hau da, gizarteko kide garen aldetik esku hartu beharra dugu, denak beharrezkoak baikara haurraren konpetentziak lortzeko orduan. Lana banatu behar da, tareak ongi definitu behar dira.
Haurrari ematen zaizkion tareak ere garrantzia handia du; haurraren gaitasunak hartuko dira kontuan, eta irizpide batzuen barnean askatasuna eman behar zaio, barneratzea eraginkorragoa izan dadin.

 


1 comentario:

  1. Con respecto a la estructura de la entrada anteriormente leída, se encuentra dividida en tres apartados:

    En primer lugar, nos encontramos con la importancia de los contenidos ya que lo que verdaderamente importa es la capacidad de ponerlos en práctica por parte de los alumnos y no sólo que se basen en memorizarlo y que se les olvide.

    En segundo lugar, relacionado con lo anteriormente dicho hay que decir que la escuela sigue utilizando los métodos tradicionales sin apenas innovar poniendo como ejemplo la lengua del Inglés.

    En tercer lugar, y no menos importante destaca la importancia del trabajo en equipo ya que es una forma de trabajar en grupo para que se trabaje mayor número de contenidos mediante una buena cooperación y ayuda mutua entre los compañeros repartiendo el trabajo y que todos tengan las mismas oportunidades de participación.

    Para concluir, este último nos parece una forma adecuada de que los alumnos trabajen y cooperen y que la escuela debería tener mayores innovaciones ya que eso posibilitaría mayor motivación y posibilidades nuevas de los alumnos.

    Primero de Ed. Primaria - Grupo: 1
    "Cuatro A"
    www.cuatroas.blogspot.com

    ResponderEliminar