Konpetentziarekin errekurtso egokiak erabili behar dira
arazo konkretuei aurre egiteko edo irtenbideak aurkitzeko. Edukiek garrantzia
duten arren, azken helburua ez da jakintzak izatea, baizik eta hauetatik
abiatuz praktikara eramateko gaitasuna edukitzea.
Portaera, jarrera eta gaitasun guztien baturatik abiatuz
iristen da konpetentziara.
Gaur egun, oraindik ere metodologia arkaiko bat erabiltzen
da eskolan. Ingelesarekin gertatzen dena adibidetzat hartuz, ikasleak hainbat
urte horretan emanda ere, ezer gutxi ikasita ateratzen dira klasetik; ez dira
gai egunerokoan hizkuntza horretan moldatzeko.
Oinarrizko konpetentziak
definitzerako orduan kontuan hartu diren irizpideak honakoak dira: pertsona
bezala garatzea, kritikoa izatea, eta gehiengorentzat baliagarria izatearena,
besteak beste.
Konpetentziak
lortzeko, bestalde, talde lana beharrezkotzat jotzen da, hau da, gizarteko kide
garen aldetik esku hartu beharra dugu, denak beharrezkoak baikara haurraren
konpetentziak lortzeko orduan. Lana banatu behar da, tareak ongi definitu behar
dira.
Haurrari ematen
zaizkion tareak ere garrantzia handia du; haurraren gaitasunak hartuko dira
kontuan, eta irizpide batzuen barnean askatasuna eman behar zaio, barneratzea
eraginkorragoa izan dadin.
Con respecto a la estructura de la entrada anteriormente leída, se encuentra dividida en tres apartados:
ResponderEliminarEn primer lugar, nos encontramos con la importancia de los contenidos ya que lo que verdaderamente importa es la capacidad de ponerlos en práctica por parte de los alumnos y no sólo que se basen en memorizarlo y que se les olvide.
En segundo lugar, relacionado con lo anteriormente dicho hay que decir que la escuela sigue utilizando los métodos tradicionales sin apenas innovar poniendo como ejemplo la lengua del Inglés.
En tercer lugar, y no menos importante destaca la importancia del trabajo en equipo ya que es una forma de trabajar en grupo para que se trabaje mayor número de contenidos mediante una buena cooperación y ayuda mutua entre los compañeros repartiendo el trabajo y que todos tengan las mismas oportunidades de participación.
Para concluir, este último nos parece una forma adecuada de que los alumnos trabajen y cooperen y que la escuela debería tener mayores innovaciones ya que eso posibilitaría mayor motivación y posibilidades nuevas de los alumnos.
Primero de Ed. Primaria - Grupo: 1
"Cuatro A"
www.cuatroas.blogspot.com